Esquire zoekt superjacht om te verbouwen

0

Esquire Ultimate yacht 2012
In 2003 heeft Esquire Magazine (USA) het ‘Signature Space’ programma gelanceerd. Vanaf dat moment verbouwen ze ieder jaar een penthouse tot een super gaaf mannelijk huis, ‘The Ultimate Bachelor Pad’. Voor 2012 zoeken ze een Superjacht van minimaal 45 meter om te verbouwen tot ‘The Ultimate Yacht 2012’…

De kosten van deze verbouwing zijn voor het grootste deel voor rekening van Esquire, de eigenaar krijgt dus voor een relatief kleine investering direct het mooiste jacht interieur van dit moment. Esquire betaalt deze verbouwingen door elke kamer door een groot merk te laten sponsoren. Een sponsor (zoals Hugo Boss, Heineken, Salvatore Ferragamo of Absolute Vodka) krijgt de mogelijkheid een kamer te creeeren die dicht bij het merk ligt. Er kan echter niet met logo’s er dergelijken gesmeten worden want het interieur moet echt strak worden.


Nadat het jacht verbouwd is, zal het een jaar lang het middelpunt van Red-carpet events met veel celebrities, goede doelen events en andere evenementen met veel aanzien zijn. Je moet je jacht dus wel zo nu en dan kunnen missen, maar het lijkt op een prima investering aangezien het jacht flink in de (vooral Amerikaanse) pers zal komen.

De eigenaar van dit jacht zal:
-Betrokken zijn bij de gaafste refit op de moment
-Eigenaar zijn van een wereld beroemd jacht
-Meedoen aan grootse goede doelen evenementen
-De gastheer zijn van VIP gala’s en bij de belangrijkste evenementen aanwezig zijn.
-Veel invloedrijke celebrities ontmoeten uit de film/entertainment industrie maar ook beslissers binnen de luxe industrie.
-Veel pers aandacht krijgen in Amerika.

Het klinkt misschien te mooi om waar te zijn, maar het lijkt ons een mooie kans voor iemand die zijn jacht als investering gekocht heeft. Een beroemd superjacht verkopen is naar ons idee namelijk makkelijker dan gewoon een onbekende…

Meer info staat in deze officiele PDF.

Reageren