Epco verruilt YachtVision voor Telegraaf

1


Telegraaf Media wil haar positie binnen het watersport segment de komende periode versterken. Hiervoor hebben ze Epco Ongering aangetrokken omdat ze hem als gezaghebbende watersportkenner zien die de verschillende titels kan verbinden en uitbouwen. YachtVision is dus opzoek naar een nieuw gezicht, wij weten wel iemand

Epco is voornamelijk bekend geworden als presentator en hoofdredacteur van zowel het tv-programma als het magazine YachtVision. Afgelopen jaar maakte YachtVision nog een doorstart na een overname door Waterspreng BV, nu moet het dus opzoek naar een nieuw gezicht die het programma misschien nog meer leven in kan blazen. Op dit moment is elke minuut van het programma volledig door sponsoring afgekocht, een prima verdienmodel maar de vraag is of het dan ook enerverende TV opleverd. Wij zien best wel wat mogelijkheden voor YachtVision en gaan dan ook graag eens met ze in gesprek (we zullen zien wat de toekomst te bieden heeft).

Epco zal binnenkort dus aan het roer staan van een groot watersport netwerk wat voornamelijk door verkoopsites zoals Botenbank en Botentekoop gedomineerd wordt. We zullen de ontwikkelingen op de voet volgen…

1 reactie

  1. Yacht Vision komt inderdaad met een nieuw gezicht…. wie? Dat verklappen we later wel. In ieder geval wordt het een leuk TV seizoen waar iedere watersport liefhebber met plezier naar zal kijken. Ook het Yacht Vision magazine heeft een nieuwe hoofdredacteur. We nemen graag jullie uitnodiging aan voor een goed gesprek.
    Dirk Jan Vermeulen – Manager Waterspreng Media BV

Reageren